Neu Clubs FAQ Support

❌CH Dirty 20 gi❌Videos uf CH Dütsch mit Gsicht❌XXL Natur Titte❌Suchtpotenzial❌

PREMIUM Verifizierte Bilder
Private Bilder & Videos
AG, ZH, ZH

Hooi min süesse ich bin lesli ich hoffe diar gahts guet? Ich bin 22 gi wohne ide Schwiz und dreihe Hobby Videos und chan mich dete total usläbe.. Das schöne isch ich muess mich nöd verstelle will ich bin würklich extreeeem versaut und mini versautheit isch würklich extreeem. Ich han Video Kategorie und han diversi pakete zum dich beglücke..

❌Alli Videos mit Gsicht und natürlich uf CH DÜTSCH und 100% echt ❌

In Sexchat bin ich Göttin.. Du fragsch dich wieso ? Ganz eifach will ich immer luege das du richtig chasch absprüze.. Ich mache dich geil mit geili bilder videos.. mit geili storys und diversi geili bemerkige damit du am schluss richtig abaprüze chasch.. Ich konzentriere mich bim sexchat nur uf dich damit ich zu 100% dir ghöre und ich weiss bereits.. das ich dir gfalle wird. Ich möcht das du öfters mit mir en Chat machsch und das gaht nur wenn du glücklich bisch..

Ich han vu Sex bis Blase bis Fuessfetish alli Kategorie du wirsch bi mir definitiv das finde wo du suechsch für hüt.. Ich hans extrem gern unkompliziert und drum bin ich das selber au.. Schrieb mir doch du wirsch mini Sympatischi art liebe. Ich muess dich aber warne...Achtung mit mir hesch es grosses Suchtpotenzial. Bedütet wenn du mal mit mir bisch.. Wirsch du niemeh öppis anderes welle..


Wenn mich gern möchtisch kenne lerne.. ih mine videos gsehsch du ganz genau was ich meine.. schrieb mir doch ich freue mich uf dini Nachricht..

Dini Lesli

+41 77 986 2890

SMS nicht erwünscht
Anrufen WhatsApp Nachricht

Adresse
Schweiz

Google Maps

Services von ❌Lesli❌

Keine Services angegeben

Gefällt dir das Inserat?

    Inserat speichern Inserat melden ID 577228